VERZENDING:

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij ons zijn de bezorgkosten helemaal gratis.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Orders op werkdagen voor 15:30 uur bestelt, Doen wij ons best de eerstvolgende werkdag het product te leveren.

Hoe wordt mijn order verzonden?
Alle leveringen worden verstuurd via DHL of POSTNL.

Ik heb geen Track & Trace nummer ontvangen, wat moet ik doen?
Het kan zijn dat de verzonden e-mail met Track & Trace code in uw ongewenste postvak is terecht gekomen. U kunt deze eventueel opzoeken in uw postvak.
Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.

Ik heb een postbusadres, wordt mijn bestelling ook verzonden?
Postbusadressen worden niet herkend door onze koerierdienst, graag deze niet op te geven.
Alle bestellingen worden zelfde werkdag verstuurt en de volgende werkdag geleverd mits product(en) voorradig.
Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

Ik ben niet aanwezig tijdens levering van pakket.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent en/of dat u geen reactie hebt kunnen geven op de
E-mail. Wanneer uw pakket (-en) niet bij u afgeleverd kan worden op maandag t/m vrijdag, wordt er standaard bij de buren aangeboden.

Wanneer u en de buren niet aanwezig zijn voor ontvangst, dan krijgt u een briefje in de brievenbus. Daarop staat of u het pakket nogmaals wilt laten aanbieden, eventueel op een alternatief adres wilt laten bezorgen of bij één van de afhaalpunt wilt laten afleveren zodat u het op een gewenst tijdstip kunt afhalen.